بسم الله الر حمن الر حیم
بنام خداوند بخشنده
گلهای افتاب گردان تقدیم می دارد
با عرض تسلیت ایام اربعین و سوگواری مولا حسین ع و عزیزانش
با سلام وهزاران شکر و سپاس به در گاهت ای خدای مهربان
خداوندا ای افرید گار دنیا ترا می خوانمت در ایامی که در ان هستیم ماه سفر ماه غم واندوه مولا حسین خداوندا به حرمت بزرگواریت به توان وقدرت و بینایت به حرمت اقا رسول الله که در قلب نازنینش قران نازل فرمودی به حرمت مولا حضرت علی و همسر شهیدها ش و عزیزان شهیدش به حرمت شهدا به حرمت حرمتداران درگاهت بهدحرمت مولایمان که در غیبت بسر می برد ابر غیبت کنار رود نمایان نما با ظهورش مهدیمان رایارب چنان کن سر انجام کار تو خشنود باشی ما رستگار دستمان بگیر نبادا در روز گار زندگی دستمام به در گاهت کوتاه گردد نبادا ما ها یک ثانیه به خودمان وا گذاری نباد بر اثر کوتاهی ما ما را زیاد ببری ای خالق هستی براور نما حاجتهای که تنها امید حاجتمندان توای وبس ای یکتا ای توانا شفا بده تمام بیماران را ای بخشنده تا نبخشی نبر ای یاری دهنده یاری ده ومددی ای با خبر از تمام خبرها انچه در زمین واسمان است خداوندا تو که از تمام کارهای پنهان واشکار باخبری ای نجات دهنده تمام بند گانهایت هر کجا گره در کاری گرفتاری مشلاتی حل نما به حرمت ماه صفرحل نما وا نما گره از تمام کار ها
ای خالق هستی که گیرنده خبر خبر داری یا بگویم برایت خبر جان مولا حسین التماس دعا التماس دعا
سلام مولا جانم مهدی جانم بفرما هم اکنون کجای بیا تا برویم هر کجا که تو می دانی جان مولا ما را هم با طی العرض ببر می دانی جهان در انتظارت بیات بیا تا برویم قسمت به تک تک دانه های بی شمار گلهای افتاب گردان بیا تا برویم کجای تا تمام گلهای خشبوی دنیا را فرش راهت نمایم کدامین راهی که من نمی دانم
جانم غروب و طلوع بی حضور اشکار تو معنی و دلخوشی ندارد خوشا طلوعی که نمایان با روی تو باشد خوشا غروبی که با دیدار تو باشد هخر کجای خدا یار ونگهدارت التماس دعا التماس دعا اگر مشرف شدی کنار تربت مادر حضرت فاطمه الزهراس ررسان سلام گرممان خدمتشان بفرما التماس دعا سوگوار عزیزان دلت هستیم تا امدن مهدی چشم انتظار مهدیت هستیم خدا کند که بیاید
اگر مشرف شدی کنار تربت اقا امام حسن مجتبی رسان سلام گرممان را خدمت ان حضرت بفرما به دعا می نمایم عزیز دلم روزی اید خبر بر گوشمان که حرمت دارد چه زیبا مانند حرم مولا حسین ساخته می شود فدای حرم بی شمع وچراغت التماس دعا التماس دعا خواب دیده ام که حرمت چنان ساخته شده که چهار قبر شما چهار امام غریب درون ان حرم بودید چراغ حرمتان از دور مانند چراغ شاه خراسان نمایان بود عرض نمودم کی می رسیم به تربت وحرم شاه غریب بقیع امام حسن گفتند همان چراغانی که از دور پیداست حرم مولا امام حسن است نا گهان با طی العرض وارد حرم با صفایت شدم در حرمت یک دفعه به رویم باز شد خودم را انداختم روی تربتت نوشته بود السلام علیک یا امام حسن مجتبی نمی دانی چه حال وهوای داشتم انقدر گریستم اقای نورانی مرا صدا زد بلند شو کافی است نظاره کن بر سه امام دیگر که کنارشند دیدم امام جعفر صادقدر ان حرم زیباست تا خودم را انداختمک روی حرمش عرض نمودم سلام علیکم ای ریس مذهب شیعه جانم فدایتان چقدر دلم می خواست بیایم کنارتان من کجا مکه وکنار تربت شمها کجا بده نشانم مادرم حضرت فاطمه الزهرا س را دوباره اشک چشمانم هنوزداشت می امد که ان اقای نورانی فرمودند زود باش از کاروان جا می مانیم بریم شلمچه دست ان اقا یک دسته گل افتاب گردان بود گفتم به به بگذار این گلها را بکارم در اطراف حرم با صفای اقا امام حسن مجتبی گلها را داد دستم همه را کاشتم بعد ان اقا فرمودند بخوان گلها را تا دیدم با گلها نوشته ام برای فرج مهدی صلوات به خدا لبانش خندان شد ان اقا ئلی چشمانش پر از اشک بود عرض نمودم چرا لبانت شد یک دفعه خندان با وجود انکه چشمانت گریان فرمودند دلم خوش شده که حرم امام حسن شده بر پا و چه زیباست عرض نمودم دیگر این حرم را خراب نمی نمایند انها به حرم خاکی انها رحم نکردند ان اقا جواب داد خودشان دستور واجازه دادند تا مرا دیدند نمی دانم چگونه یک دفعه دستور ساخت دادندجلوی من ساخته شد این حرم هنوز در حرم درب باز ان بودم ودعا می نمودم و ان اقا صدایم می زد بیا تا برویم شلمچه منتظر است جا می مانی اگر نیایی دفعه دیگر دوباره بیا کنار حرمشان باور نماید اگر تمام دنیا را به من می دادند بهتر از این زیارت نبود چقدر خوشحال شدم که حرم اقا مام حسن مجتبی و سه امام دیگر چه بارگاه قشنگی دست شده است داشتم در حرم دعا می نمودم که گفتند انها که حرم خاکی امام حسن را خراب نمودند امده اند زیارت داشتند طواب انها می نمودند دور حرم و هیچ ازار و اذیتی هم ننمودند منم در حال دعا وکاروان شلمچه منتظرم شلمچه عزیزم به گوشمی دلم نمی خواست از ان حرم جدا شوم با وجود انکه خیلی شلمچه را دوستت دارم همش می گفتم خدا خدا خدا چقدر ناراحت بودیم که راه مکهمانند قبل نیست چه شده هم راه مکه باز وهم حرم امامان عزیز درست شده من کجا حرم قشنگ امامان عزیز کجا ان اقا که خودش را معرفی نکرد منتظر بود که مرا بفرستد شلمچه تنها نمانم انجا عاقبت در حرم بودم تا انها رد شدند بعد به ان اقا گفتم نمی شود مرا خادم اینجا نمای فرمودند می شود ولی اجازه نگرفته ای وانها عزیزانت تنها می مانند نه بر گردیم تا رسیدم به کار وان شلمچه بلند بلند می گریستم ان کاروان هم می گریستند ترا خدا اقا ما را ببرید زیارتامام حسن گفتند دفعه دیگر انشا الله تا به کاروان شلمچه پیوستم نگاهم به حرم بود دیگر ان اقا را ندیدم تا شهر شهیدان تا شلمچه شکر خدا را می گفتم که حرم درست شده نا گهان از خواب پریدم حالا عزیزان همه دنیا خودم زودتر خوابش دیده ام انشا الله که حرم امامان ع در بقعی دستور ساخت ودرست شد اول خودم خبرش داده ام مانند ان وقت که خبر درست شدن قطار شلمچه را دادم ودرست شدن جاده شلمچه دیدید راست شد انشا الله این هم راست می شد درست خدا بخواه
السلام علیک یا حضرت زینب ای بانوی بزرگوار اگر تو نبودی نامی از کربلا نبود کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود ای بانوی با اسقامت ای ایثار گر ای شجاع ای دلیر ای خدا ترس مهربان ای بانوی صبر واسقامت ای بزرگوار ای بانوی که از کودکی تا اخرین نفس حامی ولایت امامت بوده ای تمام زنان دنیا بر تو افتخار دارند ای بانوی با شرم وحیا ای بانوی که حجابت زینبش محفلها بود با دیدن جذبه وحجابت انسانها شرمش می امد ای بانوی که در تمام دورانی که وارد خانه بخت شدی یک همسر نمودنه بودی یک مادر نمونه بودی یک خواهر نمونه بودی در خانه داری تک در خداشناسی تک در عبادات تک در همسر داری تک در حرمتداری به همسر تک در تربیت فرزندانت تک در نماز تک در حرمت قران تک در حجاب زیبا زیبا می درخشیدی ای زنی که از چهره تو نور مهر وخداشناسی می بارید ای با تامل تمام زنان دنیا با ید درس اخلاق و خداشناسی را از مکتب خانه حضور تو بگبرند ای بانوی که چنان تامل سختیها را داشتی در ان روز عاشورا وعصر عاشورا و بعد عاشورا چنان با تامل و صبر نشان دادید و فرمودی جز زیبای چیزی نمی بینی از یرید و یزیدیان نترسیدی با خطبه های زیبایت کاخ یزیذ یزیدیان را بر هم زدی ای بانوی با ادب ومعرفت ادب وعرفت الهی را باید از تو گرفت جهان بر تو افتخار دارد نام تو در تاریخ السلام ثبت شده تا قیامت در دلهای همه ماهای مردان دنیا درس اخلاق درس ایثار درس شرم وحیا درس خدا ترسی رحم خدا درس تمام خوبیها درس نماز قران را از مکتب خانه جد بزرگوارت و باب مهربانت و داداشهای عزیز گرفته اند همه باید شماها را الگوی زندگی خود قرار دهند ای خواهر حسنین ای عمه تمام ماها جانم فدای صبرت عجب تامل و صبری صبربر مصیبتها بر تلخی روزگار صبر بر مشلاتها صبر بر تمام سختیهای زندگی یک دفعه اخم ننمودی و بد اخلاقی جلوی همسرت ننمو.دی جانم فدای تو مادر وپدرت و عزیزانت که سراسر زندگیشان عشق به خدا والگوست هر انسانی که از خط خدا و شماها خارج شد بدخت و بیچاره است اما هر انسانی که به ریسمان الهی چنگ زد و پراکنده نشد و بر شماها متوسل و الگوی انها شماها بودید در زندگی موفق و پیروز بد نبیند جانم فدای خدای مهربان و شماها التماس دعا التماس دعا انشا الله تمام دلهای غم دار شاد گردد وغمی جز غم عاشورا و غم عزیزان شما یا حضرت زینب نباشد ایام اربعین حسینی را عزیزم به پیشگاه اقا امام زمان و تو. عزیزم خواهر حسنین ع وتمام چشم انتظارانش مهدی عرض تسلیت گویم
انشا اله درس در مکتب خانه شماها همه گرفته وخواهیم گرفت التماس دعا التماس دعا
یا حضرت زینب جان بابایت علی ع روضه امروز را برای اربعین تو بخوان بیاد سرور ازاد گان وهفتاد دو تن و بابا ومادر وجد بزرگوارت التماس دعا چشم عزیزم
السلام علیک یا جدا یا رسول الله اول گویم شکر بر خدا سپس گویم یا جدا نمی دانم بر کدامین گلهای چلچراغ امامت و ولایت بنالم و بگویم نمی دانم یا جدا بر مظلومیت تو بگویم یا بر مظلومیت بابایم علی مرتضی نمی دانم برمظلومیت مادرم فاطمه س بگویم وغمهای ان بزرگوار یا در دلهای بابایم علی با چا نمی دانماز برادرم حسن بگویم که در خانه هم همسرش بر ان محرم نبود همسر که مورد اطمینان همسر است نمیدانم از املبنین بگویم وان لحظه ای که با من روبرو شد با ان ادب و ان بزرگواری و معرفتی که داشت تا مرا دید فرمود از حسینم چه خبر وقتی گفتم هم علمدار حسین و تمام عزیزان و رفتند زدست تا نام شهید شدن حسین را اوردم بر زمین نشست خاک گرم کربلا را بر سر خود رخت فرمود ای وای عطشان مظلومم حسین عزیز دلم حسین یار و یاور خودم وعزیزانم حسین حسین جان انقدر دوستت داشتم که عباسم را علمدارت نمودم دیدی هیکجا ترا برادر صدا نکر هیچ کجاجلوی تو راه نرفت همیشه می فرمود مولایم اقایم سرورم حالا انکه چنین می فرمود کجاست حسینم کو عباسم کو ا باور عزیزانت عمه زینب بگو حسین کجاست نمی دانماز غم سجادم بنالم تا چشمش به اب می افتد چشمانش بارانی نمی خورد اب تا لحظه ای نمی دانم از ام لیلا بگویم چه بگویم جوابش علی اکبرش چه شد نمی دانم امده ام کربلا با رباب چه بگویم که هنوز گهوار ه علس اصغر را تکان می دهد غمناک می خواند خدا خدا ارعین امداز را مولایمان مهدی نیامد نمی دانم از غمهای بابام سید علی گویم و زمان کنونی و این همه مشلات در کشور نمی دانم از غم ریس جمهور کشور مهدی بگویم و انهمه قول وقرارهای که قبل از انتخاباتش به مردم داده که باید صبر نمایند تا یکی یکی عملی نماید ان سید نمی دانم از کدامین امام کدامین شهید بگویم نمی دانم از غمهای فرزندان وهمسران کدامین شهدا بگویم از غم مادرشان یا پدرشان نمی دانم از غمهای شهیدان زنده و مشلاتهایشان بگویم نمی دانم از کجا و کدامین در دلها را بگویم گهی در گوشه وکنار کشور و دنیا غم است از کدامین غمها بگویم فقط شکر خدا و شذیک غمشان را میگویم برایشان صبر می خواهم از خدا تا خواستند دچار غمها شوند یاد من ومادر بیایند غم کم نمایند اما از غم اربعین وغمهای اربعهین می گویمبا دل شکسته چشمان اشکبار با ماتم وعزا می روم از شام به کربلا از غم مولا اقا ان داداشهای دلاورم می گویم از غم حسین مظبلومم می گویم هر که حسینم را دوست دارد دوری می نماید از تمام گناهان چرا که هر بلای سر انسان می اید ریشه اش گناهست اگر خودش گناه نکرده گناهکار اذیت وازارش نموده اگر گناه نباشد تمام کارها حل فصل می شود تنها سفارشم این است بر همگان دوری ورزید از تمام گناهان گناه بد است و پیامد بدی دارد و چه پیامد های بدی در پی گناه نمودن است حتی یک حرف که بوی گناه دهد ممنوع جانم حسین جان ابالفضل جانم شهدا جان دوستداران واقعی خدا درددلهایم بسیار وقت کم همی گویم همی نالم ای وای حسینم ای وای شهیدم داداش جانم نمی دانی بر حال خواهرت در سفر چه گذشت از کربلا تا شام بلا می گفتم حسین هم اکنون که بر می گردم از شام تا کربلا گویم ای وای حسینم ای وای شهیدم نمی دانم از غم کدامین امامان و شهیدان و شهیدان جمهوری اسلامی بنالم از غم تیز پروازان عزیزانم بناتلم یا از غم همسران انها یا از غمداغ شهیدان منا ومکه و هستهای غواض بنالم یا از داغ غم شهیدان انتظامی و نظامی هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان عزیزم بنالم اما از داغ تمام شهیدان یک به یکولی داغ توعزیزم حسین جانم اگر سراغ رقیه ات را از من گرفتی تا اخرین نفس گفت عمه بابایم کجاست جانم حسین جانم شهدا التماس دعا وسلام علیکم ورحمته الله وبر کاه
سلامتی اقا امام زمان وفرج ان حضرت وسلامتی نابش وتمام چشم انتظاران صلوات
شادی روح بلند خاتم انبیا وامامان ع و تمام شهیدان وشهیدان کربلا تا کنون و شهیدان همه رو پدران و مادرانی و عزیزانی که هر کجا از هر که رفته پیش خدا وامواتهای همه ومن حقیر هزاران ختم قران و خصلوات و خواندن سوره حمد دهانتان خشبو با خواندن سوره حمد جهت شادی روح نام بر دگان
در همه جا پلیس خودتان باشید و در همه جا مواظب همدیگر باشید در هنگام رانندگی بغیر از وقت ضروری با تلفن حرف نزنید
هر کجا خسته شدید استراحت نماید تا حد امکان روز حرکت نماید همکیشه سلامت باشید یاد خدا شکر خدا صدقه یادتان نرود توبه قبل از دعا یادتان نرود تا سلامی دیگر خدا یار و نگهدارتان باشد تا بعد از اربعین و سلامی وکلامی دوباره خدا یارتنان باشد عزیزان گلم حرفهایم یادتان نرود مخصوصا دوری از تمام گناهان و رساندن خبر های ضروری که کمک به همدیگر است و کمک به بند گان خدا خدا یارتنان باشد التماس دعا ببخشید اگر وقتتان گرفته می شود
اللهم صل علی محمد وال محمد
اللهم کل فر جهم
گلهای آفتابگردان...
ما را در سایت گلهای آفتابگردان دنبال میکنید
برچسب: با عرض تسلیت,با عرض تسلیت ایام فاطمیه,با عرض تسليت, نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 9:19