بسم الله الر حمن الر حیم
بنام خداوند بخشنده مهربان
گلهای افتاب گردان تقدیم می دارد
با سلام وهزاران شکر و سپاس ای خدای مهربان
خداوندا ترا در شام میلاد حضرت زینب می خوانمت بده جوابم مستجاب دعاهایم با واسطه گری خواهر حسنین خداوندا فرج مولایمان مهدی عج هر چه زود تر رسان خداوندا تمام بیماران شفا لطف فرما خداوندا رو به روز از فکر و ذهن خوبمان بیشتر بیافزا خداوندا توفیق تقوی و پیشگیری و خبر رسانی به موقع بهر نجات انسان توفقیمان بگردان توفیق تمام بند گانهایت خداوندا ارامش سیاست بالا در تمام دنیا بر قرار گردان خداوندا روز به رو بیشتر بر شناخت خدا وترس خدایمان بیافزا خداوندا به برکت مکتبخانه ال طاها توفیق خداشناسی بیشتر بر همگان بگردان خداوندا حتی یک ثانیه فکر گناه بر ذهن و فکر تمام بند گانهایت نیانداز تمام فکر ها بسوی تو ترس و رحم تو سلام بر بانوی ادب بر اسوه شهامت شجاعت رشادت وفا مهر ایثار گذشت همیاری کمک مهربانی خداشناسی همسر داری ادب ادب در رفتار گفتار کرار کمک دوری از تمام گناهان خداشناسی خدا ترسی رحم خدا جانم فدای بانوی که از تمام دوران کودکی اش تا اخرین نفس خودش را وقف خدا بی منت نموده بود در حجاب اسلامی چنان بود گویا حضرت فاطمه زنده است فدای تربیتهای خوب شوم چنان خطبه وسخنرانی می فرمود گویا حضرت امیر المومنین زنده است اری فرزندان خوب وارثان خوبی یاد گاران خوبی برادر پدران ومادرانند ای اسمان تو می دانی و بس که چه رنجها ان زن مهربان بنام حضرت زینب و چه تامل ها و حتی یک ثانیه هم وسوسه شیطان رانده شده نگردید جانم فدای ان بانوی که با وجود انکه همه داغ دیده بود در دمشق مشغول کشاورزی شد تا اخرین لحظه ای که توان داشت می کاشت بر می داشت ودم نمی زدچنان زندگی با افتخار نمود که گویا مادرش حضرت فاطمه است هزاران احسنتش باد فدای اخلاق نیکویش که هیچ گاه حتی یک ثانیه تند خوی با همسرش نمی نمود جانم فدای خودش وهمسرش که همسر مهربانی هم داشت حتی یک ثانیه ناراحتش ننمود هم برای هم همسر بودند هم دوست خوب می گفت همسر عبدالله اگر می خواهی دوستت بیشتر بدارم جان من جان حسینم شرط اول ازدواجش هم برادرش حسین بود فدای خوران وبرادران با وفا شوم دلشان وجانشان با هم بود خواهران وبرادران گل باید درس از حسنین و زینبین بگیرند چنان باشند با هم که خدا سلام ودرودشان نماید انشا الله که همه همین طورند این یک اشاره است
سلام مولا جانم مهدی تو کجای شام میلاد عمه حضرت زینب است بیا با هم بفرستیم صلوات امین دعا عرض ادب تبریک به پیشگاهت و خدمت نایب بزرگوارت و ریس جمهور کشورت و تمام دوستداران اهلبیت وحضرت زینب س سخن کوتاه نمایم چرا که شام میلاد دخت مولا علیست به حرمتش ختم جملات وهزاران گل صلوات وختم قران و نثار روح بلند ان حضرت وخاندان پاکش و تمام شهیدان و پدران ومادران و تمام عزیزانی که دستشان از دنیا کوتاست و من حقیر هزاران ختم قران و صلوات شاد وبهرمند نماییدوخیرات امواتهایتان و اموات من حقیر با خواندن سوره حمد و صلوات سلامت باشید در همه جا پلیس خودتان باشید تا سلامی و کلامی دوباره یادتان نرود دوری از تمام گناهان یاد خداوخدا همیشه مد نظرتان خدا همه کار ها را می بیند ومی داند این را همه بدانیم
ادامه دارد
اللهم صل علی محمد وال محمد
اللهم کل فر جهم
برچسبها: سلام برحضرت زینب , س
گلهای آفتابگردان...
ما را در سایت گلهای آفتابگردان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 23:02